Růženínové pohlazení

Náš první návrh : 


Tento návrh byl vytvořen pro to že jsem bláznivě zamilovaná do nerostu zvaný růženín.

Našla jsem si korálky, přívěsek a začala tvořit návrh. Moc kreslit neumím a však hned jsem věděla čeho budu chtít dosáhnout.

Po nakreslení návrhu, hned nastala doba hledání, ne vše mi vyhovovalo z jednoho obchodu. Po 3 dnech deprese že nemůžu najít to co chci, jsem našla 2 obchody které byli přesně to pravé. Nu a do týdne už jsem tvořila. Ale ani to nebylo vyloženě lehké, jelikož hned na poprvé jsem udělala několik chyb a tak jsem, v jednom obchodě nakupoval hned 2x za sebou :-D

A hotový produkt vypadá nějak takto:



 Do budoucna hodlám lépe nafoti a ne jen na sobě tak uvidíme jak to dopadne. Každopádně. Co myslíte? Povedl se? Budu ráda i za konstruktivní krytku.

( využitý materiál : růženínové korálky 2mm, vlasec, pozlacená chirurgická ocel) 

Komentáře