Kniha : Z bláta do louže

Dobrý den, mí milovaný čtenáři a čtenářky.  Není tomu zase tak dlouho co jsem si splnila sen a napsala jsem knihu.  


Víte od svých 9 let jsem se snažila knihy psát ( časem sem chci přepsat své příběhy a možná je i za ty léta konečně dokončit ), a teprve roku 2019 se mi to podařilo. 


Pracovala jsem na ní velmi tvrdě, jelikož jsem musela hledat veškeré své básně od 12 let a pak je skládat jak šli za sebou. A to nejtěžší bylo určit ke kterému partnerovy byli napsány. 


Má kniha má několik kapitol které se jmenují podle přezdívek kluků do kterých jsem byla tehdy zamilovaná. Všechny básně jsou romantického či depresivního zaměření. Pokud tedy chcete znát mé trápení co se týče vztahů, či sami jste si chtěli přečíst něco co, co by vás přesvědčilo o tom, že nejste v tom sami. Že takovéto trápení je běžné a je nás spousty co naletěli.


Kniha se jmenuje Z BLÁTA DO LOUŽE a to s toho důvodu že ať máte jakéhokoli přítele či přítelkyni, vždy bude něco co vás na tom druhým bude trápit. Ale to samé cítí vaše polovička. Ať je to třeba mlaskání u stolu nebo workoholizmus, vždy tu bude něco co vás rozčílí, ale ty lidi za to stojí. Mám teď stálého přítele který tvoří poslední kapitolu mé knihy a musím říci že občas je to s ním opravdu těžké. Své neduhy ale dokáže krásně vykompenzovat starostlivostí, vynalézavostí a sem tam obětováním své oblíbené čokolády :-D 

Pokud budete mít zájem si mou knihu koupit můžete zde : https://www.stahuj-knihy.cz/stahujknihy/eshop/0/3/5/1374-Holesova-S-K-Z-blata-do-louze





Komentáře